♡Sofia♡

Live Laugh Love

I-landsproblem deluxe

Kategori: Allmänt

Alltså, jag blir så trött.
Satt och surfade runt på olika webshopar och hittade den här outfiten som det står mitt namn på, från topp till tå typ:
Love love love!
 
Sparade en bild på den av någon anledning, men glömde att lägga sidan bland favoriter. Så nu hittar jag inte tillbaka till den jävla sidan haha, och jag som ville ha både tröjan och jeansen, det var så klockrent jag. Jävla i-landsproblem.
Men om någon skulle springa på den här outfiten på nån sida så kan ni väl hojta, vill ha!
 
Borde sova vid det här laget, men kan inte. Har inte sovit ordentligt på ett par månader, kan inte somna och när jag väl somnar så vaknar jag flera gånger per natt och sover väldigt oroligt. Var hos läkaren häromdagen, fick recept på ångestdämpande medicin och nån lightvariant på sömntabletter. Har inte hämtat ut det än, men får väl ta mig i kragen och göra det nästa vecka. Det är bättre att du börjar ta dem nu INNAN du går in i väggen tyckte läkaren. Sjukt. Vanliga människor går in i väggen när dom jobbar för mycket, jag gör det för att jag är hemma och är ledig. Är inte gjord för att vara hemmafru, jag behöver jobba och slita :)
 
Puss och god natt bitches <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: