♡Sofia♡

Live Laugh Love

Happy times

Kategori: Allmänt

Har varit ledig lördag, söndag och måndag och för en gångs skull har jag lyckats få in en hel del egentid :)
 
I lördags hann jag med en snabb och efterlängtad fika med fina Mia. Igår var det som sagt YOHIO-time med Em. Roligaste dagen på länge!
 
Idag var jag och Max på Kulhuset här i Trelleborg tillsammans med min kompis Ankie och hennes barn. Ungarna busade loss och vi vuxna hann sitta ner och fika i lugn och ro. Underbart!
 
 
Hämtade Josefin när hon slutade skolan, hem och käka mellanmål och sen var det dax att dra iväg till simskolan.
Idag tog dom simborgarmärket... Svårt att förstå att hon har blivit så stor min lilla loppa. Det var ju inte så länge vi gick på babysim och hon var så trött att hon somnade när man klädde på henne efteråt :)
 
 
Asså det där håret hade gjort vilken pudelrockare som helst grön av avund haha :) Det där lockiga har hon ärvt av sin pappas sida. Hon har även en hel hög med virvlar som kommer från samma källa. Minsta tecken på dålig hårdag i tonåren så kommer jag snabbt hänvisa till hennes pappa haha. Inte mitt fel! :)
 
Det där med tonåren är ju en skräckblandad förtjusning. Spännande att se vad det blir för sort på dom, men lite läskigt samtidigt. Ångest över hur man ska lyckas styra dem i rätt riktning och behålla dem trygga och med bra självkänsla. Men man kan bara göra sitt bästa och hoppas att det räcker. Det är ju några år kvar som tur är.
 
Jaha, om man skulle dra till kojs kanske. Nighty night people!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: