♡Sofia♡

Live Laugh Love

Världens bästa jobb

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen världens roligaste jobb, på världens bästa arbetsplats, tillsammans med världens roligaste kollegor.
Vi är ett så himla bra gäng, och vi har så kul ihop, går inte en dag utan skratt :)
 
Idag tvingade jag fina Anna att testa vår studsmatta som vi har utanför butiken. Behövde ett bra foto till vår Facebooksida :)
 
I tisdags när jag kom till jobbet så var mitt skåp tapetserat med bilder på Yohio haha. Misstänkte först chefen, men det visade sig sen att det var Anna och Lina :)
Så nu blir jag full i skratt varje gång jag öppnar skåpet, eftersom jag ser framför mig hur de fnittrar och tejpar bilder :) Egentligen är det ju Seike som är min favorit, men bara för att det var en kul grej så får Yohio sitta kvar :)
 
 
Här har vi en gammal bild på mig och Marcus hahaha. Vet inte varför jag står som om jag skitit på mig, men det kanske var någon form av dans inblandat.
 
 
Well, ville bara säga att jag är så glad och tacksam. Ni gör min vardag så himla kul, allihop, varje dag!
I love you all <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: