♡Sofia♡

Live Laugh Love

Tiden flyger

Kategori: Allmänt

Det var ju inte så länge sedan Josefin var en liten knubbig bebis tycker jag, jag menar jag har ju inte blivit speciellt mycket äldre sen dess. Nu börjar det dock bli dags att inse att tiden faktiskt har flygit iväg (vilket tyvärr innebär att jag måste erkänna att jag blivit äldre haha).
 
Hon babblar på om att hon ska gifta sig med Justin Bieber (wtf liksom), vill hellre vara med kompisar än att följa med till morfar som hon tidigare avgudat. Och det här med kläder och styling. Omg säger jag bara haha. Det ska matchas nagellack med håraccesoarer och är man inte uppmärksam på vad hon gör i badrummet på morgonen så smygs det på lite rosa läppglans innan vi ska iväg. Jösses, var ska det sluta?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: