♡Sofia♡

Live Laugh Love

Stilstudie

Kategori: Allmänt

Jag har märkt att mina inlägg här oftast är ganska upprörda haha, men idag blir det bara kärlek.
 
Min katt är den bästaste och underbaraste i världen. Min lilla soulmate, det var ödet, jag visste att hon var min när jag såg annonsen första gången. Det sa bara klick som kungen brukar säga (eller är det Silvia?).
 
I vilket fall som helst så finns det ju en anledning till att hon är min soulmate. Hon är lika knäpp haha. Crazy kitty.
Har aldrig träffat en katt som sover som hon gör, i de mest konstiga ställningar...
 
Vi kör en liten bildkavalkad:
 
 
Hon busar alltså inte utan hon ligger verkligen och sover på det där viset.
Förutom att hon är bäst och knäppast i världen så är hon den mest lojala och sällskapliga katten jag haft. Varje morgon och kväll när jag borstar tänderna så ligger hon på elementet i badrummet och håller mig sällskap.
Vad man än gör så är hon med...
 
 
 
Allright, nu börjar det bli tjatigt... :)
Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: