♡Sofia♡

Live Laugh Love

Sleepless in Trellehulla

Kategori: Allmänt

Hej sömnlösheten...
Guess who´s back, back again =)
 
Hade nästan förträngt att jag hade den här bloggen. Kom och tänka på det nu och har suttit och läst igenom gamla inlägg. Länge sen jag skrev, har inte orkat och har inte tyckt att jag har haft nåt att skriva om. Märkligt ändå med tanke på hur mycket som hänt egentligen. Får uppdatera lite mer utförligt en annan dag. Jag lever fortfarande iaf haha. Har ni saknat mig?
 
Borde verkligen sova... Sjukt störigt att bara ligga och stirra i taket, vända sig och stirra in i väggen, snurra ett par varv, kolla FB, sucka, bli för varm, ta av sig täcket, frysa om fötterna, försöka linda täcket runt bara fötterna, försöka fake-gäspa för att se om det går att lura kroppen, snurra ett par varv, fluffa kuddarna, kolla FB igen för att se om det har hänt nåt sen sist vilket det naturligtvis inte har eftersom alla andra SOVER vid denna tiden...
Konstigt att man ser ut som 100 år gammal när man kollar sig i spegeln på morgonen haha.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: