♡Sofia♡

Live Laugh Love

Regn och begravning...

Kategori: Allmänt

Idag finns mina tankar i Södertälje. Min underbara bonusmormor begravs idag. Finaste Berit... Nu hoppas jag verkligen att vi slipper mer cancer i familjen.

Tradigt väder idag, men det behövs väl lite regn:)

Johan är fortfarande i Mantorp, kommer hem på söndag. Tråkigt för dem att det regnar för då blir det inga körningar på banan.

Igår var vi i Folkets Park med underbara Mia och barnen. Åkte lite karuseller, kollade på djuren och åt på Far i Hatten. Precis lagom lång utflykt :)

Här har det slutat regna nu, hoppas det håller i sig. Har lovat Loppan att vi ska ut och cykla idag och det är betydligt trevligare när det är uppehåll :)

Jag är ledig imorgon också, sen är det jobb 5 dagar, ledig 1 dag och sen jobb i 4 dagar till. Gött! Jag är nog lite skadad, men jag älskar mitt jobb, tycker det är så himla skoj :) Har lite ångest över hur det kommer bli sen. Har bara schema fram till första veckan i september, sen vet jag inte hur det blir med tider. Vi får se. Jag håller fast vid att allt löser sig och att allt som händer i livet har en mening :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: