♡Sofia♡

Live Laugh Love

Trotsig shopping

Kategori: Allmänt

Har inte fått en endaste kommentar på förra inlägget, varken här eller på Facebook, så jag antar att jag är den enda som känner att man inte hinner med sig själv ibland. All heder åt alla supermammor där ute som fixar familj, jobb, vardagspussel, umgänge med vänner och ändå hinner med att ladda batterierna och ta hand om sig själva. Ni är grymma!
 
Över till något annat.
Jag har alltid varit svag för knäppa skor, annorlunda skor, såna som inte alla har. Andra tycker att dom är fula men jag älskar dem haha.
 
Det finns ett par som jag kollat på länge, men inte beställt. Men nu, nuuu är de på väg hem till mig :)
Johan sa att han vägrar gå någonstans med mig om jag har dem på mig, vilket får mig att vilja ha dem ännu mer haha.
 
 
Love love love haha. Dom har en liten svans också, vilket inte syns på bilden.
 
Folk pratar om att man ska ta hand om sitt inre barn och allt det där. Well, mitt inre barn är fortfarande i trotsåldern och tycker om att göra tvärtemot. Om någon säger åt mig att jag inte ska göra något eller inte välja de där fula skorna så kan man ge sig sjutton på att det är precis vad jag gör. Har ett stort behov av "kan själv" vilket kan vara både bra och dåligt.
 
Hittade ett par andra skor också, på rea, men jag vet inte om jag ska behålla dem.
 
 
Det stör mig lite att de är vita över tårna, men får se hur de ser ut i verkligheten när paketet kommer.
 
Nu ska jag samla ihop kidsen och packa in oss till bilen. Ska hem till pappa/morfar och mysa idag. Härligt väder så det är bara att passa på att vara ute.
Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: