♡Sofia♡

Live Laugh Love

Hej mitt vinterland

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det vinter igen... Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.
Så länge det bara snöar rakt ner så är det väl ganska mysigt faktiskt. Men våren är väldigt efterlängtad nu. Solsken, gröna blad som börjar dyka upp och lite fågelkvitter. Ja tack.
 
Ledig idag. Eller ledig från jobbet iaf. Hyffsat. Har varit inne och svarat på lite frågor på Barnens Hus gemensamma Facebooksida, men NU ska jag vara ledig. (om ni har Facebook så gå in och gilla vet ja, både Barnens Hus och Barnens Hus Burlöv. Alla som gillar får en puss.)
 
Har försökt byta profilbild här på bloggen, men det går ju jäkligt dåligt. Hur jag än gör så blir jag inte av med den gamla, som verkligen är gammal haha. Har kontaktat support, så vi får väl se om vi kan få till en nyare bild inom kort.
 
Idag ska vi till veterinären kl 10 med båda katterna. Sigge ska vaccineras och Bell ska ta bort stygnen efter steriliseringen. Sen är det min tur, ska vara hos läkaren i eftermiddag och kolla upp min häl som vägrar sluta göra ont. Inte så praktiskt med kass fot när man jobbar i butik, står och går hela dagarna.
 
Nä asså nu får det vara slut på det här tråkiga inlägget, jag kan höra hur intresseklubbarna antecknar haha ;) Puss och kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: