♡Sofia♡

Live Laugh Love

SEIKE

Kategori: Allmänt

Nikki Sixx har alltid varit min man, men han börjar bli till åren och jag börjar fundera på om det är dax att byta ut honom...
Jag har alltid varit svag för män med ambition och driv, som jobbar hårt och tar sig någonstans i livet mot alla odds och oavsett hur många som säger att de aldrig kommer klara det. Som sticker ut ur mängden och inte är rädda för att stå för vem de är. That´s hot! :) Ovanpå det så är jag ju löjligt svag för en cool frisyr, gärna spretigt och i olika färger. Och humor, det är ett måste! :) Allt det där har Nikki, men det finns även en yngre variant som också har allt det där:
 
 
Han heter SEIKE och är sångare i mitt favoritband Seremedy. Och ja, jag vet att han har huvudet fullt med piercings, men jag säger som Icona Pop: I don´t care - I love it! ;)
 
Han är dessutom inte bara fin att titta på, han skriver ärligt och rakt upp och ner om känslor, depressioner och annat i sin blogg. Känner igen mig i mycket av vad han skriver, och det är nästan lite läskigt ibland hur väl det stämmer in på mig. På något sätt kan han sätta ord på hur jag känner och mår, trots att vi aldrig har träffats och lever helt olika liv. Helt plötsligt ändras ens värld när man inser att man faktiskt inte är ensam.
 
Ni behöver inte bli oroliga, jag är absolut inte ute efter att få honom i säng eller så, jag är lyckligt upptagen. På sin höjd hade det varit kul att ta en fika och snacka skit, dela livserfarenheter. Inget kärlekstrams här alltså :)
 
Om någon är nyfiken på honom så finns han på Twitter: https://twitter.com/Seremedy_SEIKE eller kika in på hans blogg: http://seike.se/
 
Så sorry Nikki, det är dax att lämna plats för nästa generation ;)
(bilderna kommer från google)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: