♡Sofia♡

Live Laugh Love

Sun is shining

Kategori: Allmänt

Helt underbart väder ute idag, har varit ute på en liten morgonpromenad. Solen skiner, det är vindstilla och fåglarna kvittrar. Visserligen fortfarande kallt, men känns som vår i luften. Underbart, längtar efter ljuset nu.
 
Idag ska jag och Max till min älskade pappa och fira födelsedagar med släkten. Min kusin fyllde år i torsdags, farmor igår, pappa på måndag och jag på tisdag. Praktiskt att fira alla samtidigt :)
Josefin börjar bli stor märker jag. Hon ville hellre hem till en kompis än att följa med hem till morfar. Det är väl bara att vänja sig.
 
Hittade en gammal bild från när jag var liten. Jag sitter i pappas knä och funderar på om mamma tänker äta hela tårtan. Så nu vet ni var jag har ärvt min crazy sida ifrån ;) Mammas bror är också med på ett hörn. Vet inte vad vi firar men det är trevligt att ha lite bilder från den tiden då barndommen fortfarande var en trevlig upplevelse.
 
 
Ikväll är det Melodifestivalen, men vet inte om jag ska kolla. Andra chansen känns inte så spännande, tror att jag sparar mig till finalen istället :) Var många år sen jag kollade på Melodifestivalen, men gjorde ett undantag i år för Yohio. Hoppas att han vinner hela skiten, det behövs nåt annorlunda. Tycker att det är coolt att han är så ung och ändå har kommit så långt i sin karriär och att han vågar följa sin dröm och stå för den han är.
 
Nä, dax för frukost!
Puss och kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: