♡Sofia♡

Live Laugh Love

This one´s for you E :)

Kategori: Allmänt

Diskuterade bloggande med min fina vän och musiktvilling E häromdagen, och jag sa att jag bloggar ju egentligen inte för någon annans skull, utan mer för att det är det bästa sättet jag hittat hittills för att "rensa ryggsäcken" som jag bär runt det förflutna i.
 
I min blogg kommer det aldrig att bli "dagens outfit" eller "det här ska jag äta till lunch". Absolut inget illa menat mot dem som bloggar om sånt, men det är liksom inte min grej. Dessutom jobbar jag alltid vilket innebär att dagens outfit skulle bli väldigt enformig haha, no offence to jobbet, men våra jobbkläder är inte så himla fashionabla ;)
 
I vilket fall som helst så tyckte E att jag skulle göra en kompromiss och köra dagens accesoar istället. Haha. Ja, one time only så håll tillgodo E:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: